đżđ’Ÿđ’»đ‘’ đ‘œđ’» đ’Ÿđ’¶đ’œđ“đ“đ‘’

Svensk livsstilsblogg

đ…đ«đžđđšđ  𝐩𝐞𝐝 đ…đžđ„đąđœđąđš

Publicerad 2019-02-15 20:56:29 i AllmÀnt,

ÄNTLIGEN FREDAG!!!
Och denna fredag har jag sett fram emot mer Àn nÄgon annan!!
Efter alldeles för lĂ„ng tid ifrĂ„n varandra sĂ„ fĂ„r vi Ă€ntligen umgĂ„s, jag och Felicia! 
 
HÀmtade Felicia pÄ tÄget och det var sÄ kul att Àntligen fÄ se henne igen.
Innan vi lĂ€mnade stan sĂ„ Ă„kte vi och handlade lite gott till fredagsmyset. 
Vi har sedan under kvĂ€llen vloggat, Ă€tit god mat och nu har vi, tillsammans med familjen, myst ned oss i soffan framför "Talang". 

(null)

 Det ska bli sĂ„ otroligt mysigt att fĂ„ rĂ„ om en av mina finaste vĂ€nner i nĂ„gra dagar. 
För nÀrhet av fina vÀnner Àr otroligt vÀrdefullt.
Att fÄ prata, skratta, grÄta och skapa nya minnen tillsammans, det gör livet vÀrt att leva.
 
Imorgon ska vi ta sovmorgon och en lĂ„ng hĂ€rlig frukost. 
Vi hade en idĂ© om att Ă„ka till SollefteĂ„ och delta i kommunens arrangemang "PulkaĂ„kning" 
Men jag tror att vi hellre tar en hĂ€rlig promenad nu nĂ€r vi har fĂ„tt sĂ„ varmt och skönt ute. 
 
 
Men frĂ„n det ena till det andra. 
Idag insÄg jag en sak, en lÀskig sak, men pÄ nÄgot sÀtt ÀndÄ lite hÀftigt.
PĂ„ vĂ€g mot skolan imorse sĂ„ mötte jag en timmerbil, och jag hade en bakom mig. 
Men nÀr bÄda tvÀrstannade och satte igÄng sina varningsblinkers sÄ trodde jag att de hade krockat eller liknande.
Jag vÀnder bilen och Äker tillbaka.
Det visar sig dĂ„ att den mötande lĂ„ngtradaren hade en stolpe, som hĂ„ller upp lasten, som brast. 
Hade jag kommit tvĂ„ sekunder tidigare sĂ„ hade jag fĂ„tt den pĂ„ mig och inte landat pĂ„ vĂ€gen som den nu gjorde. 
 
Men tanken pĂ„ att mitt liv hade kunnat slutat dĂ€r och dĂ„ om jag kommit tvĂ„ skunder tidigare, den tanken var skrĂ€mmande, men ocksĂ„ intressant. 
För tÀnk om jag inte hade haft slut pÄ spolarvÀtska nÀr jag Äkte hemifrÄn sÄ att jag int vart tvungen att stanna och fylla pÄ, dÄ hade jag nog inte suttit hÀr nu och skrivit detta inlÀgg.
 
SÄ tÀnk pÄ det, att en dag Àr det över.
SĂ„ ta hand om de som ni tycker om, ge dem lite uppskattning, och passa pĂ„ att sĂ€ga "Jag tycker om dig" eller "Du betyder mycket för mig", innan den dagen kommer. 
Dagen dĂ„ du kommer tvĂ„ sekunder tidigare. 
 
Take care!
// Dahlle đŸ’ž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg PĂ„ bloggen kan du lĂ€sa om - Mode - Psykisk hĂ€lsa/ohĂ€lsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela