đżđ’Ÿđ’»đ‘’ đ‘œđ’» đ’Ÿđ’¶đ’œđ“đ“đ‘’

Svensk livsstilsblogg

đŠđšđ„đšđŹ, đŹđĄđšđ©đ©đąđ§đ , 𝐩𝐚𝐭 𝐹𝐜𝐡 đŸđźđ§đđžđ«đąđ§đ đšđ«

Publicerad 2019-02-25 20:00:56 i AllmÀnt,

Nu Ă€r jag i skrivande stund pĂ„ vĂ€g hem efter 4:a underbara dagar i vĂ„ran Ă€lskade huvudstad. 

NĂ€r jag skrev sist sĂ„ hade jag precis anlĂ€nt och hunnit med en promenad med den blivande 2-Ă„ringen som under lördagen hade sitt fantastiska kalas! Hela kalaset gick i "Mermaid" tema och det var mycket uppskattat av bĂ„de barn och vuxna! Nedan har ni lite bilder frĂ„n kalaset!! 
(null)
Ett otroligt fint jobb av min favorit familj
(null)
Den hĂ€r tĂ„rtan! WOW!! 
(null)
Mycket kreativt arbete!
(null)
So delicious!
(null)
These also! 
(null)
Födelsedagsbarnet med sina förÀldrar!
(null)
Nöjda gĂ€ster! 
(null) 
Ballonger överallt!


Det var ett mycket lyckat kalas och jag tycker det Ă€r sĂ„ otroligt kul att fĂ„ följa Christina (födelsedagsbarnet) genom livet och att fĂ„ rĂ„ om familjen ett tag! 


Under söndagen sĂ„ gjorde jag och kusin Erik en tripp till Barkarby dĂ€r jag fyndade nya jeans, dĂ„ mina gamla sprack i all hast ca 40min innan jag skulle med tĂ„get ned till STHLM. 
Skönt att ha det bortgjort!! 
Fyndade Ă€ven en tröja frĂ„n Gant! Är inte den dĂ€r mĂ€rkes typen, men nĂ€r allt stĂ€mmer, sĂ„ som pris storlek och fĂ€rg, dĂ„ slĂ„r jag till!! 
En till lyckad dag som avslutades med en super god middag, gjord av kusin Erik! 
(null)
Pasta med köttfĂ€rs, gjord pĂ„ Salsiccia! 


Men sÄ var dagen hÀr....
Dagen dĂ„ jag mĂ„ste lĂ€mna slĂ€kten och staden, för att resa hemĂ„t. 
I och med att det Ă€r vanlig arbetsvecka sĂ„ fick jag tid till att rĂ„ om mig sjĂ€lv lite och spatsera omkring i stan. 
Jag började dagen med en hÀrlig promenad frÄn KungstrÀdgÄrden till DjurgÄrden, med en varm kopp cappuccino i handen.
SÄ mysigt att fÄ gÄ runt och njuta i det vackra vÀdret och att inte behöva stressa sig igenom stan.
(null)
Älskade STHLM!

Jag fortsatte frĂ„n DjurgĂ„rden, förbi Dramaten och vidare mot Stureplan för att senare ta av mot Jakobsbergsgatan dĂ€r jag och Erik bestĂ€mt lunchtrĂ€ff. 
Äntligen fick jag besöka den resturang som jag velat besöka sĂ„ lĂ€nge! 
NĂ€mligen Jureskogs som Ă€r en underbar hamburgerrestaurang som ligger i slutet av Jakobsbergsgatan. 
Ett mysigt stĂ€lle, med otroligt god mat, och har du inte varit dĂ€r sĂ„ passa pĂ„ om du Ă€ndĂ„ Ă€r i STHLM. 
(null)
SÄ otroligt gott!! Du Àr ett geni Johan!!


Sedan efter den otroligt hĂ€rliga (och goda) lunchen sĂ„ bar det av mot Mall of Scandinavia för lite shopping! 
Andra gÄngen som jag besöker varuhuset och jag tycker det Àr roligare och roligare för varje gÄng!
Gjorde nĂ„gra fynd Ă€ven dĂ€r, men vad fĂ„r ni se i en kommande youtube video! 
(null)
(null)


Efter besöket pĂ„ Mall of Scandinavia bar det av in till stan igen för att möta upp Cintia och för att hĂ€mta mitt bagage. 
Plötsligt slog det mig att nu Àr denna visit över...
TĂ€nk om man Ă€ndĂ„ kunde spola tillbaka tiden. 
Men nĂ„gonstans djupt inne i mig sĂ„ tycker jag att det ska bli kul att fĂ„ komma hem. 
Nu har jag fĂ„tt andats lite stadsluft och fĂ„tt umgĂ„tts med dem som jag Ă€lskar! 
Och det Àr jag enormt tacksam för!
Tusen tack till er Erik och Cintia! 
Jag saknar er redan❀ 

Nu vĂ€ntar mamma pĂ„ stationen i Kramfors och jag Ă€r snart hemma! 
Jag hoppas innerligt att ni har haft en bra helg ni ocksĂ„! 
Pussar Ă„ kramar 💋
// Dahlle💞 (null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg PĂ„ bloggen kan du lĂ€sa om - Mode - Psykisk hĂ€lsa/ohĂ€lsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela