𝐿𝒾𝒻𝑒 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝒽𝓁𝓁𝑒

Svensk livsstilsblogg

𝐘𝐨𝐮𝐭𝐮𝐛𝐞 𝐇𝐀𝐔𝐋, 𝐀𝐥𝐥𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐤𝐭𝐞𝐫

Publicerad 2019-03-02 18:00:17 i Allmänt,

! Inget annonssamarbete ! 

I min senaste video på Youtube så visade jag de saker som jag inhandlade under min vistelse i Stockholm. Här kommer länkar till alla produkterna!! 

Har du inte sett videon så kan du se den här!


Ideal of Sweden
Min absoluta favorit butik som är ett MÅSTE att besöka är Ideal of Sweden som finns på Mall of Scandinavia!! 
Mina senaste köp, två ursnygga skal, är jag så otroligt nöjd med! 
Och man kan aldrig ha för många Ideal of Sweden skal!! 
Jag köpte Golden Swirl och Mojito Marble
Vad tycks? 

(null)
 

(null)
Båda är designade av bästa Hannalicious! 
Du hittar Golden Swirl här!
Du hittar Mojito Marble här!

Jag har ju många favoriter från Ideal of Sweden, bland annat denna ursnygga clutch!! 
(null)

Du hittar denna och många fler ursnygga skal på 
Ideal of Sweden’s hemsida! 
Klicka här! 


Kappahl
När jag ändå stod där framför ingången in till Kappahl så passade jag på att gå in. 
Där i entrén så hängde deras nya supersnygga ponchos!! 
Jag som älskar att bära poncho! 
Hittade en som var helt rätt i färg då det fanns några färger att välja mellan! 
Hur snygg? 

(null)
Jag blev blixt-förälskad!! 
Vill du hitta en poncho som passar dig?
Eller är du, precis som jag, kär i den mörkblåa? 
Klicka här och beställ den som passar dig! 

Fyndade även ett par ursnygga solglasögon på Kappahl som jag är otroligt nöjd med! 
Dom passar mig som hand i handsken! 
Så fina!! 
Håller du med? 
(null)
Tycker du som jag, att dessa glasögon var riktigt snygga, eller vill du se mer av Kappahl’s solglasögon-sortiment? 
Klicka här och finn lyckan i ett par snygga glajjor! 


Dressmann
Så som jag längtade att få gå in på Dressmann!
Jag hade dock ett specifikt ärende, ett par nya jeans, då mina förra sprack lite hastigt och lustigt! Jag hittade ett par som jag är totalt kära i! 
De har maximal slim och stretch, och dom är otroligt sköna att bära!!
Men Dressmann har, enligt mig, ett bra sortiment och många snygga kläder. 
Surfa in på deras hemsida genom att klicka här , och fynda det som passar just dig! 


Gant
Sist men inte minst så besökte jag Gant under min vistelse i Barkarby
Där fann jag en fin, färgglad och sköna t-shirt till en rimlig peng! 
Jag längtar tills jag får börja bära den under våren! 
(null)

Klicka här för att komma till deras hemsida, och jag hoppas att du hittar en produkt som passar just dig! 



Jag hoppas att du har hittat något som du gillar , och att du blir lika nöjd med din vara som jag är! 


! ! H A P P Y  S H O P P I N G ! ! 


// Dahlle 💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg På bloggen kan du läsa om - Mode - Psykisk hälsa/ohälsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela