đżđ’Ÿđ’»đ‘’ đ‘œđ’» đ’Ÿđ’¶đ’œđ“đ“đ‘’

Svensk livsstilsblogg

𝐕𝐚𝐝 đĄđšđ« đŹđ€đžđ­đ­ 𝐬𝐞𝐧 𝐬𝐱𝐬𝐭?

Publicerad 2019-05-08 14:00:07 i AllmÀnt, Mode, Vardagspusslet,

(null)

Hej allihopa!! Jag fĂ„r nĂ€stan lite Ă„ngest nĂ€r jag tĂ€nker pĂ„ att det Ă€r flera veckor sedan vi hördes sist! Jag hoppas att allt Ă€r bra med er!! 
Idag tĂ€nker jag att ni ska fĂ„ en liten update om vad som hĂ€nt sen sist vi hördes, och om vad som komma skall!! 

Sist vi hördes sĂ„ var jag pĂ„ vĂ€g till fjĂ€llen för att spendera pĂ„sken tillsammans med slĂ€kt och familj! Vi hade en riktig toppen helg tillsammans och som vanligt sĂ„ fick vi mĂ„nga hĂ€rliga skratt tillsammans! 
Och loppet som jag skrev om? Hur gick det? Kom jag i mĂ„l? Jaa!! Jag Ă„kte det Ă„rliga loppet, trots underlaget och jag tog mig i mĂ„l! Men det hjĂ€lpte inte, mitt lag var dom som kom sist och vi var dom som fick ta hand om disken efter pĂ„skmiddagen... Men jag hade jĂ€vligt kul! Och jag lĂ€ngtar till nĂ€sta Ă„r, dĂ„ jag ska ta min revansch! 
Nedan följer lite bilder frĂ„n pĂ„skhelgen! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


VĂ€l hemma sĂ„ vĂ€ntade nĂ„gra dagar i arbete tillsammans med en av alla mina fina vĂ€nner! 
Vi fick Ă€ntligen tid att ses och vi fick mĂ„nga hĂ€rliga pratstunder tillsammans, vilket Ă€r guldvĂ€rt! 
Resten av lovet har jag spenderat i skolböckerna och i körkortsboken, för nÄgon blir ju snart 18!!!
Det var sĂ„ skönt att fĂ„ jobba bort lite skoluppgifter sĂ„ att jag kunde lĂ€gga allt fokus pĂ„ den roliga högtiden VALBORG!!!! 
Tur som jag hade sĂ„ lyckades jag hitta en fleecetröja som var helt i min smak! Den Ă€r vit, fluffig och otroligt skön att bĂ€ra!! Gjorde succĂ© pĂ„ festen med denna pĂ„ mig. 

(null)

Besök Intersports hemsida hĂ€r och fynda du med! 


Nu de senaste dagarna sĂ„ har jag lagt allt krut pĂ„ skolan, dĂ„ vi har kört igĂ„ng med dom Nationella proven, och dĂ„ vi har slutklĂ€mmen i alla kurser innan betygen sĂ€tts och innan sommaren tar vid!
Som tur Ă€r sĂ„ har jag vĂ€rldens bĂ€sta pluggkompis som alltid finns till hands om jag undrar nĂ„got eller om jag behöver hjĂ€lp, och det Ă€r mormor! 
Morfar har hjÀlpt mig mycket ocksÄ, frÀmst med matten dÄ det alltid varit ett Àmne som jag aldrig har tyckt varit lÀtt.
Utan mormor och morfar sĂ„ vet jag inte vad jag hade gjort! TUSEN TACK ÄLSKADE NI!!! 

(null)


Det som jag ser mest absolut fram emot Ă€r min 18Ă„rs dag!! Det kĂ€nns sĂ„ mĂ€rkligt att lilla jag som nyss vĂ€ntade pĂ„ att mamma skulle hĂ€mta mig frĂ„n dagis blir 18! Det Ă€r verkligen helt sjukt hur fort tiden gĂ„r! Men jag Ă€r Ă€ndĂ„ sĂ„Ă„ taggad pĂ„ att fylla 18! Enda gĂ„ngen man ser fram emot att bli Ă€ldre! 

Jag Ă¶nskar er alla en fin fortsĂ€ttning pĂ„ vĂ„ren, trotts vĂ€dret som verkar spela oss ett spratt ;) 
Det finns sĂ„ mycket mer, sĂ„ vĂ€dret Ă€r det lilla! 
Vill ocksĂ„ passa pĂ„ att tacka för all kĂ€rlek som jag fĂ„r av ER!!! Ni Ă€r helt UNDERBARA!!❀❀ 

TAKE CARE

//Dahlle💕

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-05-09 22:52:40

❀❀❀❀❀❀❀

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg PĂ„ bloggen kan du lĂ€sa om - Mode - Psykisk hĂ€lsa/ohĂ€lsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela