đżđ’Ÿđ’»đ‘’ đ‘œđ’» đ’Ÿđ’¶đ’œđ“đ“đ‘’

Svensk livsstilsblogg

Fredag, helg, och mys i massor

Publicerad 2020-01-17 20:24:49 i AllmÀnt, Vardagspusslet,

Hej allihopa! 

Nu Ă€r dagen D hĂ€r! Fredag! 
Hur skönt??!
Denna fredag har dock varit nĂ„got stressig! 
Men nu Ă€r det helg, nu slĂ€pper vi stressen och vardagen för en stund, och nu fokuserar vi pĂ„ vila, mys, och gott mĂ„ende. 

Har haft en sjukt mysig kvĂ€ll hittills! 
Startade med en sjukt god pasta, gjord av min favorit kock, mamma! 
NĂ€men alltsĂ„ tĂ€nk er en krĂ€mig pasta, med gott saftigt kött iblandat. Hur gott??!! 

(null)
NĂ€men alltsĂ„ ser ni vad gott! 

(null)
KvĂ€llens dukning. 

(null)
Detta Ă€r ju faktiskt en sjukt snygg kombo. 


Efter maten sĂ„ tog jag och Laban en, för mig efterlĂ€ngtad kvĂ€llspromenad. 
I dagarna tvĂ„ har vi haft jumpalektioner med temat lekar, vilket gjort att man varit totalt över aktiv som nu resulterat i trĂ€ningsvĂ€rk i bokstavligt talat HELA kroppen! 
Och apropĂ„ trĂ€ning, jag har nu Ă€ntligen skrivit klart mitt trĂ€ningsschema, samt trĂ€ningsprogram. 
2020 ska bli mitt Ă„r, jag ska prioritera mig sjĂ€lv och mitt eget mĂ„ende lite mer, och nu ska jag verkligen ta tag i trĂ€ningen. 
Jag Ă€r sĂ„ sjukt taggad pĂ„ att fĂ„ göra mitt första trĂ€ningspass, som jag dessutom konstruerat sjĂ€lv! 
Men kvĂ€llens promenad var vĂ€ldigt vĂ€lbehövlig. 
SĂ„ skönt att fĂ„ gĂ„ ur vĂ€rken ur kroppen, och att fĂ„ andas lite frisk luft. 

(null)
Laban Ă€r redo för utgĂ„ng! 

(null)
SĂ„ underbart! 


Nu har jag Ă€ntligen landat i soffan framför "Wahlgrens vĂ€rld". 
SĂ„ nu ska jag bara megamysa!! 

Jag önskar er alla en fin helg, och i nĂ€sta inlĂ€gg sĂ„ kommer jag berĂ€tta om hur trĂ€ningen gĂ„tt, och om vad som hĂ€nt under den kommande helgen. 

Kramar till er alla!! 

/Dahlle 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg PĂ„ bloggen kan du lĂ€sa om - Mode - Psykisk hĂ€lsa/ohĂ€lsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela