𝐿𝒾𝒻𝑒 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝒽𝓁𝓁𝑒

Svensk livsstilsblogg

Mysiga måndagsmorgon

Publicerad 2020-01-06 10:01:09 i Allmänt, Tankar/Reflektioner, Vardagspusslet,

Jag tror aldrig att jag har börjat en måndag så här sjukt bra!!
Fick som en idé från ingenstans om att göra american pancakes. La ut det på instagram och jag taggade ICA som tyckte det var en superbra idé! 
Så nu har jag gräddat pannkakor, fixat yoghurt, och dukat fram. 

(null)
Så gott!! 

(null)
Favorit i repris!

Detta är så ovanligt för att vara mig! 
Jag är ju som en dålig boxare, jag går aldrig upp före 10.
Frukost är dessutom inte min grej, och det har det aldrig varit. 
Jag hoppar gärna frukosten om chansen finns. 
Men såhär någon gång ibland så är det faktiskt riktigt mysigt. 
Det är dessutom näst sista dagen på lovet, så jag passar på och njuter. 

Receptet på de amerikanska
pannkakorna finns här
Rekommenderar dom verkligen!!
Tusen tack ICA för ett toppen recept! 

Önskar er alla en fortsatt fin dag!

// Dahlle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg På bloggen kan du läsa om - Mode - Psykisk hälsa/ohälsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela