𝐿𝒾𝒻𝑒 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝒽𝓁𝓁𝑒

Svensk livsstilsblogg

Efterfrågade länkar

Publicerad 2020-07-07 20:59:36 i Allmänt,

Hej alla fina!! 

Här kommer ett inlägg med länkar till alla olika saker som ni efterfrågat senaste tiden. 
Hopps ni hittar några nya favoriter!! 
Happy shopping!! 

Kram!! 


(null)
Denna kofta från Kappahl har efterfrågats fler talet gånger! Klicka här för att beställa hem din egna! Rekommenderar den verkligen! 

(null)
Jag matchade koftan med en ursnygg väska, också från Kappahl, som är perfekt att ha med sig på festen, middagen hos vänner, eller till stranden! 
Beställ din egen genom att klicka här ! 

(null)
Nu när vi ändå har varit hemma större delen av våren, så passade jag på att fräscha upp hemma! Inköpte bland annat denna spegel från IKEA! Den gav verkligen mitt rum ett lyft! 
Den finns i två olika storlekar. Min är 80cm. 
80cm : Klicka här ! 
110cm : Klicka här ! 

(null)
Inköpte även något som jag letat efter såå länge!! Nämligen pampasgräs! Kombinerade gräset med en mörkare vas och en ur tjusig ljuslykta i guld. Här nedan finner ni länkar! 

Pampasgräs: Klicka här !
Vas: Klicka här !
Ljuslykta: Klicka här ! 



Hoppas ni har hittat något som ni tycker om!!
// Dahlle 

#ungapålandsbygden #ungihögakusten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg På bloggen kan du läsa om - Mode - Psykisk hälsa/ohälsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela