𝐿𝒾𝒻𝑒 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝒽𝓁𝓁𝑒

Svensk livsstilsblogg

Norrfällsviken och en ny spännande app!!

Publicerad 2020-07-19 20:03:30 i Allmänt,

Hej mina fina!! 

Hoppas ni njuter av denna sommar, trots vädret... 
I detta inlägg så tänkte jag dela med mig av lite bilder från kvällarna i Norrfällsviken, mitt egna lilla favorit ställe, och så tänkte jag tipsa er om en grym app som kommer att underlätta för er när ni besöker Höga Kusten. 

Åter till Norrfällsviken! Vilket ställe!! 
Är verkligen helt såld. Så otroligt mysigt där ute såhär års. 
Jag har haft några fantastiskt mysiga kvällar där ute, tillsammans med mina fina vänner. 
Vacker vy, båttur, skratt, golfspel, och mega mys!! Kan inte blir bättre!! 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Är sååå tacksam för dessa fina personer!! 
Vilket dunder gäng!!

Men Höga Kusten består ju inte bara av Norrfällsviken, utan av massa olika mysiga ställen. Tex Bönhamn, som vi också passade på att besöka när vi ändå var ute och åkte. 
Rekommenderar er alla att passa på att besöka Bönhamn!! Så otroligt charmigt och vackert där!! 

(null)

(null)

(null)

(null)


När ni nu är i Höga Kusten så finns det som sagt mycket att se och besöka. Och nu kommer det bästa!! Alla sedvärdheter, badplatser, och matställen med mera finns samlad i en app!!! Huuur smart??! 
Appen "Höga kusten" kan ni ladda ned där appar finns, och i appen så finns tips på platser och sedvärdheter i Höga Kusten. 
Den kostar INGENTING att ladda ned!! 
Så ladda ned den NU och börja turista!! 

(null)

När ni trycker på knappen "Meny" så får ni upp massa alternativ, tex "Boende", "Att göra" med mera. 

(null)

(null)


Jag hoppas nu att ni laddar ned appen och upptäcker så mycket som möjligt av Höga Kusten!! 

Ha en fortsatt fin sommar! 

/Dahlle 

#ungapålandsbygden #ungihögakusten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg På bloggen kan du läsa om - Mode - Psykisk hälsa/ohälsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela