𝐿𝒾𝒻𝑒 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝒽𝓁𝓁𝑒

Svensk livsstilsblogg

Lycka är att få träna

Publicerad 2020-05-05 20:16:30 i Allmänt, Tankar/Reflektioner, Vardagspusslet,

Nu var det OERHÖRT länge sedan 
vi hördes sist!! 
Jag hoppas ni alla mår bra under rådande omständigheter, håller avstånd och tar hand om varandra där ute! 

Sedan skolan stängde och jag började studera på distans, så har jag kunnat gett träningen mycket mer utrymme! 
Något som jag är så tacksam över! 
Det är så befriande att komma ut i naturen och jogga, ta en powerwalk, eller bara promenera och samtala med en vän. 
Och jag tror vi alla kan känna påfrestningen av att få komma ut nu när vi håller oss hemma så mycket som möjligt... 
Men kom ihåg att ni alltid kan gå ut på en promenad, om ni har möjligheten! 

(null)


Som många av er redan vet så är träning något som jag aldrig varit särskild bekväm med, men nu när jag ser resultatet av träningen, hur positivt den påverkar mig, så motiveras jag till att fortsätta kämpa, även om det känns tungt ute i spåret. 
Det blir som en terapi, en stund att få rensa tankar, släppa vardagen, och bara få njuta av vackra vyer. 

(null)

Ni ser ju bara hur vackert det är under kvällspromenaderna!! Man kan inte annat än att älska naturen, solen, luften, och motionsspåret. 

Det är som sagt en påfrestande situation vi lever i, men kom ihåg att vi gör det för varandra, och för vår och andras hälsa. 
Så ta hand om er där ute, var noga med handhygien, hålla avstånd, och att tänka åt andra. 

I nästa inlägg så tänker jag att ni ska få följa med mig under en hel dag i karantän-livet.

Hoppas att just DU är med mig då!! 

Take care! 

Kram ❤️
/Dahlle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dahlle Dahlberg

Svensk livsstilsblogg På bloggen kan du läsa om - Mode - Psykisk hälsa/ohälsa - Vardagspusslet - Tankar/Reflektioner 📧 [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela